Τι θα γίνει με τα τροχαία στην Κρήτη;

Μετά το θάνατο του 47 χρονου πεζού στο Τυμπάκι, που τον παρέσυρε ένας 27χρονος οδηγός αφήνοντάς τον αβοήθητο στην άσφαλτο έστω και αν στη συνέχεια παραδόθηκε, άλλος ένας πεζός παρασύρθηκε στην εθνική οδό Ηρακλείου -Μοιρών, τα ξημερώματα της Τρίτης, και φαίνεται ότι πολλά ΙΧ πέρασαν αποπάνω του μέχρι να ειδοποιηθεί το ΕΚΑΒ και η Αστυνομία.
Πριν από μέρες, μοτοσυκλετιστής έχασε τη ζωή του στα Χανιά ενώ είναι ακόμη νωπή η τραγωδία των δύο φοιτητών στο Ρέθυμνο, όπου έχασαν τη ζωή τους όταν ανετράπη το σκούτερ στο οποίο επέβαιναν.

Γιατί τελικά σκοτωνόμαστε τόσο έυκολα στην άσφαλτο; Γιατί κανείς δε νιώθει ασφαλής όταν κινείται στο οδικό δίκτυο της κρήτης, είτε στην ύπαιθρο είτε στις πόλεις;

Όσο και αν φαίνεται περίεργο, μάλλον έχουμε συνηθίσει να σκοτωνόμαστε. Λέμε όλοι απλά μέσα μας, ότι δεν θα συμβεί σε μας, και προχωρούμε ανεύθυνα στο δρόμο μας, είτε μπορούμε είτε δεν μπορούμε να οδηγήσουμε. Για πολλούς από εμάς, ακόμη θεωρείται ντροπή να εγκαταλείψουμε το αυτοκίνητο όταν έχουμε πιει μερικά ποτηράκια, ή ακόμη χειρότερα μερικές κούπες. Ειδικά η νεολαία, με την άισθηση του άτρωτου που έχει, αλλά και με την έλειψη κυκλοφοριακής παιδείας, αφού δυστυχώς η κυκλοφοριακή αγωγή, θεωρείται ακόμη πολυτέλεια για τη χώρα μας, διακινδυνεύει καθημερινά τη ζωή της. Οδηγώντας πότε θηριώδη 4χ4, πότε μικρά σκουτεράκια και μοτοσυκλέτες, ακόμη και το αυτοκίνητο του μπαμπά, είναι τελικά ευάλωτη στην κυκλοφοριακή ζούγκλα.

Τα τροχαία δεν μειώνονται ούτε με ευχές, ούτε με λύπηση των θυμάτων, αλλά με υπεύθυνες πολιτικές και υπέυθυνες πράξεις από όλους εμάς, όσο και αν είναι δυσάρεστες. Αλκοτέστ όσο γίνεται συχνότερα από τις Αστυνομικές αρχές, έλεγχος στην κατανάλωση αλκοόλ από ανηλίκους, σωστή αστυνόμευση και παρεμβάσεις στο άθλιο οδικό δίκτυο, ώστε να μειωθεί έστω και κατά ένας ο αριθμός των υποψήφιων θυμάτων που είμαστε όλοι μας!!

Κύλιση στην κορυφή