Στην κλασική, πια, αισθητική και νοοτροπία των Dolce & Gabbana, που τοποθετεί διάσημους, πλούσιους, πανέμορφους ανθρώπους στο επίκεντρο της αισθησιακής λαϊκής ιταλικής κουλτούρας, ο Ματέο Γκαρόνε σκηνοθετεί τα spots για το νέο άρωμα του οίκου, «One», με υπόκρουση το “Tu vuo´ fa l´americano” (Βρετανοί κι οι δυο ηθοποιοί, αλλά χαλάλι), φέρνοντας τον Κιτ και την Εμίλια σε μια παραδοσιακή λαϊκή αγορά, όπου κύριοι με μεγαλοπρεπή μουστάκια ή πληθωρικές νοικοκυρές τους ταΐζουν ιταλικές νοστιμιές.
Δείτε παρακάτω τα δύο spots και ομολογήστε: ο Κιτ Χάρινγκτον, ελαφρώς κλαρινογαμπρός, έχει όμως μεγαλύτερη άνεση και στιλ από την Εμίλια Κλαρκ, που δείχνει πιο φυσική ως μητέρα των δράκων!
Flix.gr